sirinilsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Amanda Nilsson - 29 mars 2012 18:19

Hej!


Nu har vi fått en ny bild på Siri! Nu närmar det sig med stormsteg! Här är Siri 6 veckor.



I nästa vecka ska vi köpa alla saker till henne, som: prickigt rött fint koppel, skön hundsäng mm.


Ses   

 



Av Amanda Nilsson - 22 mars 2012 18:45

Nu har vi fått en ny bild på Siri när hon är lite äldre. Nu har nästan hela nosen blivit svart och det rosa runt nosen har gått väck.

Hon har blivit lite större nu också. Nu är hon 5 veckor!

Ha det bra!   

 

Av Amanda Nilsson - 19 mars 2012 17:24

Förra helgen spelade jag badminton- cup för första gången och jag kom 2:a!!!! Det skulle ha varit 5 st spelare, men 2 st var sjuka så det blev bara 3 st och alla var från min klubb, så jag kände dom. Men det var kul! Här är mitt pris:

 Hihihihi!   hej då!!  

Av Amanda Nilsson - 18 mars 2012 14:50

Nu har vi ju inte fått Siri än så nu så kommer det att handla mycket om vad jag Amanda gör, så ni vet! 


I dag har jag varit med min kusin Tilde som har en blogg som heter  www.dreamlovers.bloggplatsen.se som hon och en kompis har. Vi har gjort SUPER roliga saker.   Här är en bild på hur Tilde ser ut!

Hon är lite äldre nu men den var fin .


Ha det bra!    

 

Av Amanda Nilsson - 18 mars 2012 08:57

Nu ska jag visa Siri när hon är 4 veckor! Hon är så underbar!!!

 Så här ser hon ut nu och vi bara längtar!!!!


Ha det bra och en trevlig dag! 

 

Av Amanda Nilsson - 17 mars 2012 15:49

Hejsan! Nu en sak som inte handlar om Siri, utan mig Amanda Nilsson som är en av familjemedlemmarna och den yngsta i familjen.

I torsdags var jag och drejade med min mammas jobbarkompis Helen. Det var första gången så jag var lite nervös , men det var otroligt kul!!!!!! Jag gjorde ett äpple och en skål.

 Här är äpplet och skålen! Jag är väldigt nöjd!  


 Här är Helen!       här är jag!


Ha en trevlig helg! Önskar familjen Nilsson!         

Hej

Av Amanda Nilsson - 17 mars 2012 11:45

  Här är Siri! 2 veckor gammal

 
Av Amanda Nilsson - 17 mars 2012 11:31

Jag och min familj har köpt en hund som vi ska hämta den 14 april. Det är en tik och blandras med shitsu och lasha apso. (vet inte hur det stavas ) Så jag och min familj startar denna bloggen så att ni kan läsa om hur det går med vår hund Siri och hur hon lär sig saker osv. Vi hoppas att ni ska njuta av bilder och mycket mer.


Ha det bra och en trevlig helg!  

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!Jag är e 14 årig tjej som skriver om mina dagar och om min underbara hund Siri! Läs och njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

låtar

http://www.mixpod.com/account-playlists.php

Ovido - Quiz & Flashcards