sirinilsson

Alla inlägg under januari 2013

Av Amanda Nilsson - 31 januari 2013 11:10

I torsdags gick min älskade Klara bort. Alltså min mormor och morfars hund. Det har varit väldigt tufft och det svåraste är nog att jag aldrig fick ta farväl av henne och att jag aldrig kommer träffa henne igen. Det kommer att kännas så tomt!
Men hon kommer alltid att finnas inom mig och hon kommer alltid att vara min favorit! Den kärleken vi hade tillsammans kommer jag aldrig att få med någon annan!
Älskar dig Klara!

U1

Av Amanda Nilsson - 27 januari 2013 20:43

Denna helgen har jag varit på ledar kurs inom badmintonen. Riktigt kul! Har tränat och haft teori denna helgen!
Jag, Julia och Dennis har pendlat mellan Kristianstad och Karlskrona. Har varit trevligt och mycket nyttigt. God mat och mycket skrivande:)
Ha det så bra:)

Av Amanda Nilsson - 24 januari 2013 20:50

Lite fina bilder på söta Siri

Av Amanda Nilsson - 22 januari 2013 19:33

I dag har jag tagit hål i öronen^^ Jag har haft det en gång innan men det blev inflammerat så nu kände jag att jag ville ha det igen. Fick ett par fina örhängen av en killkompis. Han trodde att jag hade hål i öronen ock så var dom så fina så jag kände att nu var det dax att ta hål igen:)
Och sedan var jag på stan med Ebba och Angelika och handlade lite. Mysig och spännande dag:)
Ha det så bra!

Av Amanda Nilsson - 20 januari 2013 19:41

I dag har jag varit med Angelica och dansat mitt nya Just dance 4. Sedan så åkte vi till Träne kyrka på gudstjänst och fikade därefter. Lite tråkig fika, det vara bara dammsugare att äta på och det gillar inte jag! Men men.
I går blev min kusin Madelene Sjuksköterska! Så vi var och firade henne. Riktigt mysigt! Dom har en sjö utanför huset och där var det is över hela sjön! Vi kunde gå långt ut men vågade inte gå förbi bryggan:)
Ha det så bra:)

Av Amanda Nilsson - 17 januari 2013 19:45

Nu har vi gjort iordning i mitt och mamma & pappas rum. Ändrat i mitt rum och flyttat säng mm. I mamma & pappas rum har dom fått en helt ny säng som är så hög så att Siri inte kommer upp i den^^ men den är jättefin:)
I tisdags var jag hjälptränare för 8-10 åringar och 10-13 åringar i badminton i två timmar. Riktigt roligt! Jag skulle vilja bli tränare, det var ju jättekul!!


Ha det så super gött!

Av Amanda Nilsson - 14 januari 2013 17:09

I lördags var vi i Danmark hos min syster och hjälpte henne och Marc att flytta in i deras nya lägenhet. Mycket fin lägenhet! Här kommer lite bilder...
Nu ska jag till det bästa jag vet! BADMINTON TRÄNINGEN!
Ha det så bra

Av Amanda Nilsson - 12 januari 2013 09:29

I dag ska jag, mamma och pappa till Danmark och hjälpa Josse och Marc flytta in i sin nya lägenhet. Siri har tyvärr inte fått sitt pass än så hon kan inte hänga med. Så hon får stanna i Vä med farmor och farfar.
Det kommer ut lite bilder sen på hur deras lägenhet ser ut osv:)
Kram så länge

Presentation


Hej!Jag är e 14 årig tjej som skriver om mina dagar och om min underbara hund Siri! Läs och njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

låtar

http://www.mixpod.com/account-playlists.php

Ovido - Quiz & Flashcards