sirinilsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Amanda Nilsson - 16 juni 2012 20:49

HEJ!


NU ÄR DET ÄNTELIGEN SOMMAR LOV!!! OCH IGÅR HADE VI AVSLUTNING OCH SÅ HÄR SÅG JAG OCH MINA KOMPISAR UT:

 

lÄNGST UT TILL VÄNSTER ÄR DET ANGELICA, EBBA, JAG, FRIDA OCH JANNI. DET ÄR KUL MED SOMMARLOV MEN JAG KOMMER ATT SAKNA HELA MIN HÄRLIGA KLASS   MEN JAG SER VÄLL DOM HÄR I KRISTIANSTAD NÅGON GÅNG   


HA ETT BRA SOMMARLOV!! PUSS OCH KRAM







I DAG HAR JAG OCH MIN KOMPIS MY VARIT OCH TITTAT PÅ VÅRA KOMPISAR SOM SPELAR AMRIKANS FOTBOLL OCH DOM VANN!!!!! JADÅ!!!!

   JAG FATTADE INTE SÅ MYCKET MEN DET VAR KUL ATT TITTA  

HA DET BRA!

Av Amanda Nilsson - 15 juni 2012 08:19

Hej!


I går var jag på valpkurs i 2 timmar! Super kul och Siri hade skitkul hon också! Vi fick lite läxa att läsa kappitel 1-3.

Här är boken vi fick:

  


Kom på fel håll, men man kan nog se ändå :)


Ha det bra!

Av Amanda Nilsson - 13 juni 2012 20:26

Tjeeena!


I dag har Siri klippt sig för första gången! Hon var jätte duktig!!!!! Hon darrade lite men hon pep inte  


Före:

  


Och effter:


  


SÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖT!!!

I morgon ska jag på valpkurs för första gången! Super kul!!!


Ha det bra!

Av Amanda Nilsson - 8 juni 2012 18:13

 Hej!



I dag fick jag hem min hylla! MIN WII HYLLA  


  


Riktigt nöjd  


Ha det bra


  

Mamma och Siri

P.S titta siris tunga  

Av Amanda Nilsson - 6 juni 2012 09:37

Hej!



Jag och siri myser i vår nya myshörna i trädgården  Mysigt!!

 

Förlåt för att jag ser lite ovårdad ut men jag sitter i min pyjamas och har inte tagit bort sminket från i går   


Förra veckan var det så varmt en dag så jag och min bästa kompis Erica badade i vattenspridaren! Jätte skönt

      

  

Lite bleka men det blir vi inte i sommar  





Ha det bra!

Presentation


Hej!Jag är e 14 årig tjej som skriver om mina dagar och om min underbara hund Siri! Läs och njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

låtar

http://www.mixpod.com/account-playlists.php

Ovido - Quiz & Flashcards