sirinilsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Amanda Nilsson - 31 oktober 2012 21:31

I går så var jag med Tilde min kusin, vi hade super kul^^ och på kvällen såg jag, mamma och pappa James Bond:) suuuuuper bra!:D Under hela denna tiden så var Siri hos farmor och farfar:)

I dag så har jag varit i Malmö på Emporia med mina fina vänner:) Ebba och Angelica:) vi har haft super super roligt:D
Ha det så bra:)

Av Amanda Nilsson - 28 oktober 2012 18:09

I dag så har jag och pappa varit och handlat till badmintonen:) köpte nya skor och ny linda:) riktigt nöjd!
Nu är jag på kalas hos min farfar och det är kul för jag träffade mina älskade kusiner och nästkusin:)


Ha det så bra:)

Av Amanda Nilsson - 28 oktober 2012 07:37

I går så var jag och Siri på kurs i kylan:) det var kallt men kul:)
När mamma och pappa hämtande oss så berättade dom att vi skulle till något som heter YangTorp. Jag visste inget om Yang-torp. Det var så häftigt så jag höll på att svimma! Sen fick jag reda på att det kommer plundrare dit ofta och dom har stulit allt koppartak och mycket MYCKET mer! Bonden som bor brevid har även satt höbalar på vägen så att plundrarna inte ska kunna komma ända fram till templet. Nu står detta tempel bara och förfaller för ingen vill spenderar så mycket pengar på ett förfallet "hus". När vi var där så såg det supervackert ut, sen när vi kom till baksidan då var det inte ens färdigbyggt. Det låg skräp över allt och det är ett riktigt fuskbygge! Det har varit ett hotell innan och ett buddatempel. Men nu när byggarna bara försvann så står allt  framdukat och lampor är tända, besticken orörda mm, känns som om alla bara stack och lämnade det..... Inget är alltså rört.
Det ligger väldigt vackert och dom har 14 hektar skog och vacker utsikt. Läs mer om detta vackra tempel. YangTorp.


Ha det så otroligt bra:)

Av Amanda Nilsson - 26 oktober 2012 22:24

I dagar har jag haft en superbra dag i skolan i dag:) och nu så är My Fast (min älskade bästis) hos oss och dom gav Siri en skarves där det står Husses Älskling på:) sööööt:)
Ha det så bra

Av Amanda Nilsson - 25 oktober 2012 07:16

I går så var Siri hos farmor och farfar. Hon har haft det riktigt mysigt:D
I går så tränade jag, och det gick väl sådär... Jag trampade snett och kunde inte gå:/ jag spelade bara en halvtimme och då var det fotarbete, så jag hann inte spela nån match:( men jag kan säkert spela på måndag igen:)
I kväll ska jag, pappa och farfar se på IFK! Hoppas dom vinner!


Ha det så super bra:) kram

Av Amanda Nilsson - 21 oktober 2012 21:47

I dag så har jag varit på gudstjänst med Adrian och Angelica, hade riktigt kul^^
Sen när jag kom hem så var jag med min fina vän/syster Linn:) och Linus:) vi hade riktigt roligt där också:)


Ha det så bra

Cup

Av Amanda Nilsson - 20 oktober 2012 18:18

I dag spelade jag äntligen Ronneby-smachen. Det gick super bra... Typ. Jag vann en match med ungefär 21-16 och sen förlorade jag två... Men jag är nöjd ändå:) vi har haft riktigt roligt:) det är så skönt att man har sina lagkamrater på bänken bakom sig som sitter och stöttar mig! Älskar mitt lag!


Ha det så bra:)

Av Amanda Nilsson - 19 oktober 2012 22:12

I dag har vi varit på kalas hos min syster Jessica och har haft riktigt kul^^
I morgon så ska jag spela cup och det pirrar i min mage!
Ha det bra


Presentation


Hej!Jag är e 14 årig tjej som skriver om mina dagar och om min underbara hund Siri! Läs och njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

låtar

http://www.mixpod.com/account-playlists.php

Ovido - Quiz & Flashcards