sirinilsson

Alla inlägg under september 2012

Av Amanda Nilsson - 28 september 2012 18:36

I dag så har jag varit och shoppat på TGR med min bästis Pernilla:) det var super trevligt och mysigt!
Jag blev även klar med min hundleksak till Siri^^ hon älskar den verkeligen^^
Ha det bra, kram Amanda

Av Amanda Nilsson - 27 september 2012 19:20

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge men jag har haft läxor och träning mm.
Men nu har jag och mamma precis varit ute och gått med Siri på Väskolan och Siri verkligen ÄLSKAR det!^^ och mamma är lika glad som alltid:)<3
I går så dansade jag och Ebba till gungum stayl och vi överdriver lite med rörelserna men det ser kul ut^^ titta och njut^^

 



   ha det bra:)

Av Amanda Nilsson - 23 september 2012 10:24

I går så var jag på allmänlydnad kurs och Siri var superduktig.... igen^^


Och i går kväll var vi på kräftskiva hos Pernilla och Per i Bockeboda. Jag har fått fått en ny superrolig kompis (Fanny Bergevi) hon har EXAKT samma humor som jag^^
Hahaha.... vi hade skitkul:)
Ha det så bra

Av Amanda Nilsson - 21 september 2012 21:44

Nu är det äntligen fredag! Skönt!
Jag har mysigt med Siri och skrattar åt Simpson^^ hahaha.... vi har det mysigt:)
Ha en bra helg:)
Puss och kram

Av Amanda Nilsson - 19 september 2012 16:45

I dag tog jag skolfoto:) blev riktigt nöjd:)Man fick ta en kompisbild också och då tog jag med dom allra bästa, Angelica och Ebba:)


Nu ska jag träna badminton i 1 och 1/2 timme och jag kommer att ha super kul:)
Ha det bra<3

Av Amanda Nilsson - 16 september 2012 14:51

I dag så har jag och Angelica varit på vår första gudstjänst. Det var rätt tråkigt men det måste göras nu på konfan:) nu har jag bara 9 gånger kvar...
Jag och Angelica gick sen och fikade på Sandhem:) riktigt gott!!!!


Nu har jag och mamma precis varit ute och gått 4 1/2 km lång runda med Siri:) skönt!

Av Amanda Nilsson - 15 september 2012 16:36

I dag har jag och Siri varit på allmänlydnadskurs:)
Hon är superduktig och nu har hon en pojkvän:) han heter Enzo:)


Pappa har börjat lägga nytt golv på toa, det kommer att bli super fint:)

Av Amanda Nilsson - 13 september 2012 09:51

I går så hade jag gympa i en timme och då körde vi killerboll. Sen sprang vi skol joggen på 5,8 km och den sprang jag på 36 min:) rätt nöjd:)
Sen på kvällen så tränade jag 1 1/2 timme plus fysträning:)
Nu är min kropp helt slut och så har jag sträckt vaden...:(
Men jag är glad ändå:)


I dag har jag studiedag och då ska jag vara med Ebba och Angelica:) dom är bäst!:)
Ha det så bra

Presentation


Hej!Jag är e 14 årig tjej som skriver om mina dagar och om min underbara hund Siri! Läs och njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

låtar

http://www.mixpod.com/account-playlists.php

Ovido - Quiz & Flashcards