sirinilsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Amanda Nilsson - 23 maj 2012 20:28

Hej!

I går var jag på koppelkurs i Kristianstad. Jag var där i 3 timmar och det var RIKTIGT intressant! Det vill jag göra fler gånger!

  


Ha det bra!

Av Amanda Nilsson - 19 maj 2012 09:51

Hej!

Siri är lika busig som vanligt och hittar pinnar lite överallt! I dag hittade hon en pinne utanför våran tomt och här ligger hon och myser med sin pinne i det höga gräset!


  Fin bild eller hur!   


Jag har börjat att vara ute och springa mycket och i går sprang jag 2,3 kilometer!

Titta vad stark jag har blivit   :


  


Ha ha!


Ha det bra!


Av Amanda Nilsson - 13 maj 2012 12:10

Hej!

Vilken härlig dag med 25 grader ute! Siri leker så klart ute med sin nya kompis  


  

Lika stora!  


Ha det bra!

Av Amanda Nilsson - 12 maj 2012 17:18

Hej!


I dag har Siri hälsat på Klara min mormor och morfars hund. Klara gillar inte andra hundar så mycket, men hon börjar lära känna Siri så vi ger inte upp!


Siri har precis komit ut från duschen och är jätte duktig!!!!!

Så här såg det ut:

  

  

Lite suddiga, men hon är ju inte direkt stilla ;)


Ha det bra!

Av Amanda Nilsson - 6 maj 2012 17:56

Hej!


IFK KRISTIANSTAD VANN!!!!!!!!    

SÅ HÄR SATT JAG HELA MATCHEN:

 


Nervös som bara den...........!!!!!!


I dag har jag målat en tavla som blev super fin! Titta här:

  


Ha det bra... HAJA IFK I MALMÖ!!!! 

Av Amanda Nilsson - 1 maj 2012 10:13


Hejsan!



Nu har jag fått mina drejsaker och så här blev dom!:



  

Siri ville också vara med på bild  



Siri har fått en ny vän som heter Charli Kamp och är en Terrier. Dom lekte 2 ggr i går och han kommer i dag med! När han är ute och går så brukar han komma in och leka med Siri! Dom har SUPER kul tillsammans!<333

Jag ska lägga ut en bild på honom sen!


Ha det bra!

Presentation


Hej!Jag är e 14 årig tjej som skriver om mina dagar och om min underbara hund Siri! Läs och njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

låtar

http://www.mixpod.com/account-playlists.php

Ovido - Quiz & Flashcards