sirinilsson

Alla inlägg under november 2012

Av Amanda Nilsson - 26 november 2012 20:52

I dag har Siri klippt sig.
Haha, hon ser ut som Milo^^ men hon är så vacker^^
I dag har jag inte tränat för jag har haft så mycket läxor:( men på onsdag ska jag träna!
Ha det så bra

Av Amanda Nilsson - 25 november 2012 20:45

I dag blev jag och mamma klar med min lampa. Den är super fin och är gjord av tyll. Siri har även ätit en hel morot idag^^ GOTT
Jag har även varit med Tilde i dag, haft super kul!!!
Sedan åkte vi till mormor och morfar och firade morfars 73 års dag:) riktigt trevligt att träffa hela släkten:)
Ha det så bra

Av Amanda Nilsson - 25 november 2012 10:42

I går var jag på TasseBo julmarknad. Det fanns mycket fina saker där och många fina katter!
Sedan var jag med dom bästa kompisarna i världen!!! Ebba och Angelica! Vi gjorde vår egen paj och såg på TED! Det är den bästa filmen jag sett^^ riktigt rolig!
Jag var på Ö&B och köpte en tröja till Siri. Jag trodde den var perfekt i storleken men det var den inte... Den var ALLDELES för liten!^^
Ha det så bra kram

IFK

Av Amanda Nilsson - 23 november 2012 21:51

I dag har jag lagat mat till mamma och pappa. Jag gjorde kyckling soppa med nudlar. RIKTIGT GOTT!
Sedan åkte jag, pappa och farfar på IFK matchen. Det var klart den bästa matchen! Enligt mig:) Jag satt bredvid en man som skrek lika mycket som jag så det blev bra:) IFK vann med 31-25!
Ha det bra

Av Amanda Nilsson - 22 november 2012 19:59

I dag har jag inte gjort så mycket. Jag har varit hemma själv med pappa. Så jag och Siri har haft pappa för oss själva^^ Nu har vi ätit pizza och varit uppe hos Per.
Nu har även lottningen kommit inför Ikea-cup. Jag kommer att spela den 1 & 2 och jag ska spela dubbel med Neilifer och mix med Fabian. Det kommer att bli super kul:)
Ha det gött

Av Amanda Nilsson - 21 november 2012 21:24

I dag har jag haft jätte kul i skolan! Angelica var i skolan idag efter att ha varit sjuk ett tag. Efter skolan hade jag även utvecklings samtal. Det gick super bra! Nöjd över mig själv! Och när jag var påväg till träningen... När jag öppnade dörren... Då kommer en person som jag har velat träffa länge! OLA LINDGREN! Aaaaa! Det var helt otroligt att jag hälsade på honom och han hälsade tillbaka!!!:D Så kul!
Sedan har jag tränat badminton nu i 2 och en halv timme. Det var super roligt! Detta är det jag vill syssla med tills min sista dag! Vi hade jätte kul och jag lärde mig en ny fint. Nu vinner jag alla matcher;)
Ha det så bra!

Av Amanda Nilsson - 20 november 2012 20:41

I dag har jag varit med Linn. Vi har haft super kul! Det var längesedan vi var, så det var kul att vara med henne igen:)
När jag kom hem då ligger min tidning på bordet och väntar på mig! Äntligen! Har väntat på den!

Nu ser jag på fotboll och Siri ligger under min säng och.... Vet faktiskt inte vad hon sysslar med där under?^^
Ha det så bra

Av Amanda Nilsson - 19 november 2012 20:38

I dag har det inte varit en bra dag för mamma. Hon är sjuk och mår inte bra. Men hon håller på att bli bättre. Siri har bara varit hemma med mamma och så gräver hon som en galning i våra rabatter! Sen har vi kommit på att hon nog hoppar över staketet och tar ved och stenar mm. Vi får komma på nått för att stoppa henne:)
Nu har jag precis tränat, det var kul men några ungdomar stod utanför och skrek så vi blev lite störda men träningen gick bra ändån:)

Ha det så bra

Presentation


Hej!Jag är e 14 årig tjej som skriver om mina dagar och om min underbara hund Siri! Läs och njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

låtar

http://www.mixpod.com/account-playlists.php

Ovido - Quiz & Flashcards