sirinilsson

Alla inlägg under april 2012

Av Amanda Nilsson - 28 april 2012 17:03


I dag så har jag varit på cup och jag... förlorade alla matcher  

MEN... jag fick en medalj!!!! SUPER DUPER GLAD!

  

Lite suddig men det står "Kristianstad Arena" (jag spelade på hemma plan) :)


Här är lite om Siri:


I går så var jag, mamma, pappa och Siri och tittade på min bästa kompis när hon spelade fotbolsmatch och min moster kom och hennes hund Frasse.
Frasse är Siris nya idol! Det ser man på bilden:

  

Hahahahaha!  


Ha det bra! ses

Av Amanda Nilsson - 22 april 2012 10:14

Det blir smutsigt med en sån här liten krabat, men det gör inget, mamma fick en fin dammsugare av pappa!!!!

 

Ha det bra!

Av Amanda Nilsson - 22 april 2012 09:48

Siri kom precis in ifrån att ha varit ute i regnet i säkert en halvtimme! Hon är skitig efter att ha lekt i rabatterna och att ha hoppat på det blöta altandäcket!

    


En blöt Siri!!!

Ha det bra!  

Av Amanda Nilsson - 21 april 2012 17:54

Hejsan!


Siri älskar verkligen att vara ute! Hon är helt vild och galen!<3

  


Ha det bra! Och trevlig helg!  

Av Amanda Nilsson - 20 april 2012 08:01

   

Hej!

Igår var mammas jobbarkompisar här och tittade på Siri. Elin hade med sig sin hund Enzo och dem busade som bara den, sprang som galningar i trädgården! Det var riktigt kul att se dem!

Här är även en bild på alla fina saker Siri har fått!


Kram på er!

:)

Av Amanda Nilsson - 17 april 2012 19:47

Hej!


Jag fick precis en bild på Siri av min storasyster Jessica!

  


Jätte fina bilder på Siri!



Ha det bra!

Av Amanda Nilsson - 17 april 2012 14:43

Hej!


Siri är så underbar och hon är så BUSIG!!!!!!

  

Vi har trappor till vår altan och till våran gräsmatta och hon har varit hos oss i 4 dagar och hon kan redan gå upp och ner för alla!!!!!! Hon är så duktig!!!!

  

Min bästa kompis Erica var hos mig i söndags och tittade på Siri, hon fick en tiger leksak och en påse med hundgodis!

Hennes favorit leksak är tigern nu!!!!


  

Varje kväll så sover hon oftast för att hon är så trött av allt lekande på dagarna!!! Älskar henne!


Ha det bra!  

Av Amanda Nilsson - 14 april 2012 15:37

Nu har vi kommit hem med Siri! Bilfärden gick JÄTTE bra! Hon gnällde inte efter sin mamma och hon gör det inte nu heller!

Här är dom finaste bilderna som vi har tagit!


        

Ha det så bra! Kram 

Presentation


Hej!Jag är e 14 årig tjej som skriver om mina dagar och om min underbara hund Siri! Läs och njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

låtar

http://www.mixpod.com/account-playlists.php

Ovido - Quiz & Flashcards