sirinilsson

Alla inlägg under april 2012

Av Amanda Nilsson - 14 april 2012 07:55

Nu Så kör vi om 1 och en halv timme och hämtar Siri!!!!! Det är en timme bort och jag ska hålla henne hela vägen hem!


Nu är det 66 dagar kvar till valpkursen!


  

Här är jag, Klara och Siri!!!!


Ha det bra!    

Av Amanda Nilsson - 10 april 2012 19:10

I dag har jag köpt ett nytt spel! Mario Party 9!!! Super duper kul!!!! Det kommer jag att spela mycket!!!

  Ett av dom roligaste spelen jag har!!!  



I dag är det bara 4 dagar kvar tills vi hämtar Siri!

 Här är en bild på Siri och Klara(min mormor och morfars hund).

 

 Och jag  



Ha det bra!!! Kram


Av Amanda Nilsson - 9 april 2012 07:46

I lördags så var jag och min familj hos farmor. Min kusin Vilma var också där och jag fick ett koppel, en skylt där det står "varning för hunden" och ett piphundben. Min mormors hund Klara ( min lilla Älskling ) var här igår och hon tog den och släppte den inte ur blicken!!! Så hon fick ta den med sig hem. Ha det bra kram!

Av Amanda Nilsson - 7 april 2012 17:31

Nu har vi fixat hennes säng, den ser så mysig ut!!! Nu kan hon bara få komma...!!!!!!!  

  

 


Ha det så bra!!!   

Av Amanda Nilsson - 6 april 2012 11:03

Hej!!!

Nu har vi fått en ny bild på Siri!!!! Nu är hon 7 veckor!!! 


Den hunden i bakgrunden är Siris mamma. 

Nu har hela hennes näsa blivit svart och hon är så FLUFFIG!!!!!!


Ha det bra, kram!   

   

Av Amanda Nilsson - 5 april 2012 14:51

Hej!

Här är det som jag och min mamma köpte till Siri i dag:

 

 

  Här är tavlan som jag och min moster målade:

Min mormor är påskkärringen och min morfar är och lurar i gräset! 


Ha det bra!!  

 

Av Amanda Nilsson - 3 april 2012 09:40

Glad Påsk alla mina läsare!



I dag fyller min mormor år och jag och min moster Jeanette har målat en tavla...!!!! Den är JÄTTE fin! jag ska lägga in en bild på den sen! 

Ha det så bra!    

 

Presentation


Hej!Jag är e 14 årig tjej som skriver om mina dagar och om min underbara hund Siri! Läs och njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

låtar

http://www.mixpod.com/account-playlists.php

Ovido - Quiz & Flashcards