sirinilsson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Amanda Nilsson - 14 augusti 2012 15:59

Mamma var ute och vattnade och Siri var i jorden:D

Av Amanda Nilsson - 14 augusti 2012 14:18

   

I går kl 13.00 så satte jag på mitt tandsmycke:) Jag blev jätte nöjd ! Man ser kanske inte så jätte bra på bilden men man ser ett LITET tandsmycke:) Men jag är super nöjd:)


I går så köpte vi också en agillity tunnel till Siri och hon sprang igenom den direkt!

      

Siri mår super bra och vi kör hårt med agillityn;)

Ha det bra ses 

Av Amanda Nilsson - 12 augusti 2012 19:58

I dag så har min kusin Teo och Tilde sovit hos mig och när vi var ute o körde i Vä, så varTeo så rolig o körde som en ängel :D


  Haha!

Här har vi Tilde och Teo:

   

Tilde och hennes kompis Amanda har en blogg som ni gärna kan läsa:)

www.dreamlovers.bloggplatsen.se


Ha det bra:)

Av Amanda Nilsson - 11 augusti 2012 14:14

I dag så har jag och Siri varit på Tollarpsbrukshunds klubb och tränat agillity:)

I dag var första gången vi gjorde det o om man ser på videon så är hon RIKTIGT bra för att vara första gången:) det är bara tunneln som hon har svårt för:) men den är lite trång så ska köpa en större:)

ha det bra:)

   

Hej vejs;)

 
  Ha det bra:)

Av Amanda Nilsson - 10 augusti 2012 18:47

Nu har vi kommit hem från Karlskrona o det har varit en super dag:) förutom att det regnade, men men det är sånt som händer:)
Här kommer lite bilder:

Av Amanda Nilsson - 10 augusti 2012 10:50

I går så var vi och firade min morbror Håkans födelsedag o Siri lekte med Vilmas mormors hund Kajsa o dom lekte som tokar men Siri är ju galen som hon är så hon släppte ju aldrig Kajsa mem dom hade kul:)

Nu är vi påväg till Karlskrona för att gå o handla lite och mysa:)
Siri är hos min farmor o farfar nu och tar det lungt o busar med dom:D
Ha det så bra mina läsare:)

Av Amanda Nilsson - 8 augusti 2012 22:12

I dag så var jag och Siri på valpkursen o hade prov! Hon klarade allt!!! DUKTIG SIRI:D som jag brukar säga;)
Hoppas jag får en 3:a:)

Av Amanda Nilsson - 7 augusti 2012 09:50

I dag så har mamma fått sin kökssoffa som hon har längtat så mycket efter:)
Nu är hon glad:)

Presentation


Hej!Jag är e 14 årig tjej som skriver om mina dagar och om min underbara hund Siri! Läs och njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

låtar

http://www.mixpod.com/account-playlists.php

Ovido - Quiz & Flashcards