sirinilsson

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

YangTorp/kurs

Av Amanda Nilsson - 28 oktober 2012 07:37

I går så var jag och Siri på kurs i kylan:) det var kallt men kul:)
När mamma och pappa hämtande oss så berättade dom att vi skulle till något som heter YangTorp. Jag visste inget om Yang-torp. Det var så häftigt så jag höll på att svimma! Sen fick jag reda på att det kommer plundrare dit ofta och dom har stulit allt koppartak och mycket MYCKET mer! Bonden som bor brevid har även satt höbalar på vägen så att plundrarna inte ska kunna komma ända fram till templet. Nu står detta tempel bara och förfaller för ingen vill spenderar så mycket pengar på ett förfallet "hus". När vi var där så såg det supervackert ut, sen när vi kom till baksidan då var det inte ens färdigbyggt. Det låg skräp över allt och det är ett riktigt fuskbygge! Det har varit ett hotell innan och ett buddatempel. Men nu när byggarna bara försvann så står allt  framdukat och lampor är tända, besticken orörda mm, känns som om alla bara stack och lämnade det..... Inget är alltså rört.
Det ligger väldigt vackert och dom har 14 hektar skog och vacker utsikt. Läs mer om detta vackra tempel. YangTorp.


Ha det så otroligt bra:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

j

Av Amanda Nilsson - 16 december 2013 18:55

               

Av Amanda Nilsson - 10 november 2013 16:01

                   

Av Amanda Nilsson - 29 maj 2013 20:16

Nu var det ett tag sedan min konfirmation, då kände jag att ni kanske ville se lite fina bilder på konfirmationen! Så kolla här! Ha det bra! Kommer lite övriga bilder också^^ Mina nya badminton skor och massa fler! Även på min syster Jessica som...

Av Amanda Nilsson - 5 maj 2013 14:18


 

:)

Av Amanda Nilsson - 26 mars 2013 19:02

Nu har jag inte bloggat på ett tag.. Jag har tappat intresset lite. Men jag kommer och blogga lite när jag känner för det. Men ni kan gärna följa mig på Instagram där jag alltid är uppkopplad! Jag går under namnet @amandaelevira Där får ni gärna k...

Presentation


Hej!Jag är e 14 årig tjej som skriver om mina dagar och om min underbara hund Siri! Läs och njut!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

låtar

http://www.mixpod.com/account-playlists.php

Ovido - Quiz & Flashcards